چند خبر جدید از فوتبال

چند خبر از نقل و انتقالات لیگ


نوروزی پرسپومهاجم فصل گذشته نفت تهران رسما به پرسپولیس پیوست.

 رضا نوروزی با عقد قرارداد داخلی رسما به باشگاه پرسپولیس پیوست. او که فصل گذشته پیراهن نفت تهران را می‌پوشید در فصل نقل و انتقالات چند پیشنهاد خوب از جمله از باشگاه استقلال داشت اما سرانجام به پرسپولیس ملحق شد.

پیش از این میلاد غریبی و سوشا مکانی نیز به پرسپولیس پیوسته بودند.

 معرفی ابراهیمی، فخرالدینی و شهباززاده به عنوان خریدهای جدید استقلال
پنج بازیکن جدید باشگاه استقلال معرفی شدند.

در مراسمی در باشگاه استقلال بازیکنان جدید این تیم معرفی شدند.

سیدسعید افجه‌ای، سخنگوی باشگاه استقلال گفت: امید ابراهیمی، میلاد فخرالدینی و سجاد شهباززاده سه سهمیه لیگ برتری ما هستند که امروز معرفی می‌شوند، همچنین خرسندنیا و آرمن گروسیان دو بازیکنی هستند که از تیم‌های پدیده مشهد و مس سونگون جذب کرده‌ایم و سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شوند. باشگاه در تلاش است سه بازیکن دیگر را نیز جذب کند و کارهای این سه بازیکن دیگر نیز در حال پیگیری است.

در این مراسم بهرام افشارزاده، نظری جویباری، پورحیدری و افجه‌ای حاضر هستند و بازیکنان جدید استقلال با این افراد عکس گرفتند هرچند که منصور پورحیدری ترجیح داد این کار را نکند.

 حسن‌زاده به تيم فوتبال ذوب‌آهن پيوست


بازيکن فصل گذشته تيم فوتبال داماش گيلان به تيم فوتبال ذوب‌آهن پيوست.
حسن‌زاده به تيم فوتبال ذوب‌آهن پيوست
به نقل از سايت باشگاه ذوب آهن، مسعود حسن‌زاده بازيکن 23 ساله تيم فوتبال داماش گيلان براي سه فصل حضور در جمع سبزپوشان اصفهاني با مديران اين باشگاه به توافق رسيد.

گفتني است اين بازيکن پيش از داماش در تيم‌هاي نفت تهران و مس رفسنجان نيز حضور داشته است.

حسن‌زاده يکي از پديده‌هاي فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ برتر بود که از اين پس با پيراهن سبز و سپيد پوشان اصفهاني در فوتبال ايران ظاهر خواهد شد.

عمران‌زاده با استقلال تمديد کرد

مدافع تيم فوتبال استقلال پس از جلسه با مسئولان اين باشگاه قراردادش را تمديد کرد.
عمران‌زاده با استقلال تمديد کرد
حنيف عمران زاده مدافع تيم استقلال که چند روز پيش با مسئولان تراکتورسازي مذاکراتي جدي داشت صبح امروز با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسيد.

به نقل از فارس، اين بازيکن که اعلام کرده بود مطالبات فصل گذشته‌اش را مي‌خواهد پس از صحبتي که با مسئولان باشگاه استقلال داشت قرارداد خود را تمديد کرد.

قرارداد عمران‌زاده با آبي‌پوشان دو ساله است.

محمد نوري از پرسپوليس رفت

هافبک فصل گذشته پرسپوليس گفت که دوست داشت در اين تيم بماند اما نمي‌تواند براي ماندن در پرسپوليس التماس کند.
محمد نوري از پرسپوليس رفت
محمد نوري درباره‌ي جدايي خود از پرسپوليس اظهار کرد: من چهار سال در پرسپوليس بازي کردم. 37 گل زدم و بيش از 40 پاس گل دادم. اما به هر حال نظر سرمربي تيم اين بود که فصل بعد در اين تيم نباشم. مربي گري هم يک موضوع سليقه‌اي است، شايد يک مربي بازيکني را بخواهد و شايد هم نه.

 او ادامه داد: من يک سال ديگر با پرسپوليس قرارداد داشتم و خيلي دوست داشتم که با توجه به حضورمان در آسيا بار ديگر براي اين تيم به ميدان بروم. اما نمي‌توانم خودم را تحميل کنم.

نوري گفت: من چند سال با دايي کار کردم. به هر حال او به گردن من حق دارد اما نمي‌توانم آويزان باشم و التماس کنم که در پرسپوليس بمانم.

هافبک فصل گذشته پرسپوليس درباره‌ي ميزان طلب خود از اين تيم هم به ايسنا گفت: اين موضوع چندان مهم نيست و من با رحيمي هماهنگي هاي لازم را انجام دادم. او انسان بسيار خوبي است و واقعا به پرسپوليس آمده که کار کند. چهار سال در اين تيم بودم با هيچ کس هم دعوا ندارم و خيلي حرفه‌اي از پرسپوليس جدا مي‌شوم. الان که خودشان من را نمي‌خواهند بايد رضايت نامه‌ي من را هم بدهند.

نوري در پاسخ به اين سوال که گفته مي شود از استقلال پيشنهاد جدي دارد، گفت: من هنوز با هيچ تيمي مذاکره نکردم و از همين امروز که جدايي ام از پرسپوليس قطعي شد مي‌خواهم به پيشنهادهايم فکر کنم، درباره‌ي هيچ تيمي صحبت نمي‌کنم، تصميمي را مي‌گيرم که براي آينده خودم و رسيدن به تيم ملي مناسب باشد.

او در پايان گفت: مي‌خواهم از هواداران پرسپوليس تشکر کنم که 4-5 سال من را تحمل کردند. هر چه در توان داشتم براي اين تيم گذاشتم. بازيکنان بزرگ يک روز مي‌آيند و يک روز هم مي‌روند. از من بزرگتر هم مثل کريمي و مهدوي کيا از پرسپوليس رفتند. من هم هر چند دوست داشتم بمانم اما اين گونه از پرسپوليس رفتم. براي دايي و تيمش در فصل بعد آرزوي موفقيت دارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: فوتبال ,

تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393 ا 13:12 نويسنده : سید امیر احمدی ا
.: Copyright © 2013 , All rights reserved iranwwe :.